Personalizovaný emailing
Každý zákazník dostane vlastní produktovou nabídku
S vašimi zákazníky budete zpětně komunikovat i pomocí integrovaného systému rozesílání personalizovaného emailingu, kde díky přesné personalizaci lze sestavit model vhodných produktů. Program Logger vám bude poskytovat přesná personifikovaná data každého takového zákazníka potřebná pro sestavení a automatické odeslání přesného personalizovaného e-mailu pro každého uživatele zvlášť.
Jelikož systém ke každé návštěvě a otevření emailu uchovává také datum a čas, kdy se tak děje, vyhodnotí také nejvhodnější den v týdnu a čas pro odeslání emailingu. Díky tomu se radikálně zvyšuje úspěšnost takovéto reklamní nabídky, protože zákazníkovi pošleme relevantní nabídku zboží v čase, kdy bývá nejčastěji u svého zařízení. Zákazníkovi lze také odeslat e-mail i v době, kdy se právě nachází na e-shopu a prohlíží si zboží. Logger může v daný moment vytipovat vhodné produkty z jeho aktuálních potřeb zjištěných při jeho procházení e-shopem a nabídnout mu časově omezenou akční nabídku. Z dlouhodobých zkušeností v tomto oboru víme, že zákazníci poptávající zboží či služby velice kladně reagují na časově omezené zvýhodněné nabídky a využívají jich daleko více, než obecnou nabídku bez omezení.
- akční nabídky na často prohlížené zboží
-
akční nabídka v době návštěvy e-shopu
-
reakční e-maily při změně počasí
-
reakční e-maily při zapomenutí zboží v košíku
-
akční nabídka na produkt při snížení ceny