Co LOGGER opravdu umí?
Poznávat vaše zákazníky, jejich zvyky a potřeby.
Pozná vaše zákazníky, jejich zvyky a potřeby. Na základě toho se dokáže chytře rozhodnout, co zákazníkům zobrazit, nabídnout nebo jak a kdy s nimi komunikovat. LOGGER zvyšuje tržby, konverzní poměry i uživatelský komfort návštěvníků.
- Obsah (nabídku) e-shopu přizpůsobíme návštěvníkům na míru
- Zvyšte tržby a prodejní metriky díky personalizovanému emailingu
LOGGER získá o návštěvnících obchodu velké množství užitečných informací, které umí rychle a automaticky využít, a to k užitku internetového obchodu i jeho zákazníků.
LOGGER vytvoří precizní zákaznické profily, na jejichž základě systém automaticky vygeneruje personalizovaný obsah ušitý na míru jednotlivým uživatelům na míru.
- Osobní profil zákazníka
Osobní profil návštěvníka (VPN??) obsahuje řadu cenných informací o vašich zákaznících. Díky systému LOGGER budete mít přehled o historii návštěv a nákupů – o jejich četnosti, délce nebo hloubce. Poznáte typické vzorce chování konkrétních návštěvníků a jejich zájmy a preference – oblíbené značky, cenové kategorie zboží a podobně. Propracovaný systém vnímá základní demografické charakteristiky návštěvníka, ale dokáže zaregistrovat i takové detaily, jako je třeba vliv počasí na jeho nákupní chování.
- Automaticky a efektivně pracuje za vás
Na základě získaných dat a jejich analýzy systém rozhodne o tom, jaké zboží zákazníkovi zobrazí při opakované návštěvě. Vy přitom můžete ovlivnit, zda bude nabízeno zboží s vyšší pravděpodobností prodeje nebo s vyšší cenou, případně marží. Systém automaticky vygeneruje produktový email s relevantní nabídkou, jeho výsledkem bude optimalizace nákladů, zefektivnění komunikace a zvýšení konverzních poměrů. Systém aktivně pracuje s nedokončeným nákupem, a to různým způsobem, vždy však se zajímavými výsledky.
- Nahradí aktivního a šikovného prodavače se skvělou intuicí
Systém dokáže automaticky a okamžitě reagovat na projevený zájem, a to několika způsoby. Prvním z nich je automatická úprava nabízeného obsahu. Máte však možnost pracovat i s časově omezeným, cenovým zvýhodněním, třeba při snaze opustit e-shop před dokončením nákupu. Tím však kontakt s návštěvníkem nekončí, systém zájemce o konkrétní produkt kontaktuje personalizovaným emailem nebo konkrétní SMS zprávou. A jeho předchozí interakci s e-shopem zohlední i při opakované návštěvě.
- Okamžitá reakce na chování návštěvníka
Projevil návštěvník webu vážný zájem o některé produkty? Systém na jeho chování dokáže automaticky reagovat – třeba rozšířenou nabídkou podobných produktů nebo produktů s vyšší cenou, případně marží. Uživatele, který váhá s dokončením nákupu, dokážeme oslovit a motivovat – například časově omezenou slevou na produkt.
- Spokojený návštěvník
Velké internetové obchody nabízejí tisíce a desetitisíce produktů v desítkách a stovkách kategorií. Reálný uživatel však nikdy nemá zájem o všechny nabízené produkty. Personalizovaná nabídka a obsah e-shopu upravený na míru vylepšují dojem z návštěvy webu každého uživatele. Spokojený návštěvník rychleji nakupuje, je loajální, lépe se identifikuje s vaším projektem a častěji jej doporučí. Personalizovaný obsah nezvyšuje pouze okamžitou konverzi, ale internetovému obchodu se vyplácí dlouhodobě.